TOULKY JAKO BEZDĚTNÍ

Road trip Německem

Letos v létě jsme sbalili auto, zvířectvo, jídlo a vyrazili do Švýcarska. Po cestě jsme si dali zastávku v Německu. Nemohli jsme vynechat známe olympijské středisko Garmisch-Partenkirchen (Ga-Pa), kde je i nejvyšší hora Německa Zugspitze 2962m. Zaparkovali jsme na parkovišti u Wankbank, které bylo zadarmo. Pak jsme tu i 2 noci spali. Je tu totiž zázemí pro karavany, tak jsme se sem jezdili za euro koupat a přespávat.

První den jsme vyrazili na Kreuzeck. Příjemná půl denní procházka (obvykle vyrážíme na pár hodin, ale zvrhne se do minimálně na půl dne). Dá se tu vybrat ze spousty tras a máte krásný výhled na Zugspitze. Pro ty méně zdatné sem jezdí i lanovka a dolů už můžete po svých. Po zasloužené gulášovce, jsem vyrazili zpět do údolí.

Další den jsme se přesunuli k jezeru Eibsee pod horu Zugspitze. Samozřejmě je to turistický cíl, ale když si vezmete deku, popojdete je tu takových míst u vody, kde budete sami. Nebyla jsem v Kanadě, ale takhle si jí představuji. Bylo to opravdu nádherné jezero a v pozadí hory. Minimálně hoďku strávíte jen procházkou okolo. Já na dece stihla i vyčesat Matouše. Hodně lidí si pujčuje do kopců elektrokola. Za den toho vidíte podstatně víc. V zimě sem můžete přijet třeba lyžovat. Tak a teď vykoupat a spát.

Popojeli jsme k nejznámějšímu německému zámku Neuschwanstein. Na parkovišti jsem si udělali oběd a vyrazili k zámku. Lidí je tu asi jako v létě na Karlštejně, ale s tím sem už jedete. Uděláme si tradiční okruh s výhledem na zámek. Divíme se, že ve skutečnosti nám  zámek nepřijde tak velký jako působil na fotkách. Nedostali jsme pokutu za parkování a tak vesele pokračujeme směr Lichtenštejnsko.

Tady u toho jezera jsme přespali. Zkoušeli jsme se i vykoupat, ale bylo to hodně ledové.

Ještě bych chtěla dodat, že Neuschwanstein, je součástí Romantické cesty. To je turistická trasa, asi 400km dlouhá a vede asi přes 20 historických měst, hradů, zámků a zajímavých přírodních scenérii. Proto kdo má rád historické stavby, neměl by tuhle cestu vynechat.

Mohlo by se vám také líbit...